20 Kasım 2013 Çarşamba

Anne olunca becerikli mi oldum ben?

Anneler herşeyi bilir, herşeyi yapar gibi gelirdi bana küçükken. Annem böyle bir kadındı çünkü, ki hala da öyle. Ben anne olunca nasıl olacağını merak ederdim, hala da ediyorum aslında. Benimkiler büyüyünce sormalı bakalım ne diyecekler hakkımda.

Ama son zamanlarda fark ettiğim bir şey var, elim mutfağa pek yakışır oldu. Aklıma aniden değişik fikirler geliveriyor, yapıyorum gayet de güzel oluyor. Bunun dışında hafta sonları özellikle kahvaltı için mutlaka değişik şeyler yapmaya çalışıyorum, poğaçalar, kurabiyeler, börekler vs gırla gidiyor. İlk yaptıklarım bile fevkalade güzel oluyor (ya da bana öyle geliyor) şaşıp kalıyorum. Kadın aynı kadın, peki değişen ne? Düşündüm taşındım ve galiba cevabı buldum. Eskiden bir şey denemeden önce yemek kitaplarımı karıştırırdım. Mutfağımda bir raf dolusu kitap ve kitapçığım var onlara bakardım ama nedense fotoğraftakiler gibi pek olmazdı. Uzun zamandır onlara bakmadığımı fark ettim, internetten bakmak daha kolayıma geliyor, bir de bilfiil birisinin yapmış olduğu tarif olduğunu bilince herhalde daha rahat oluyorum yaparken, bilemedim bir türlü. Nedeni ne olursa olsun anne olduğumdan beri çok hamaratım. gerçi bu aralar kocam kilo aldırıyorum diye pek şikayetçi ama olsun. Çocuklarımın evde yiyecek bir şeyler bulması, acıkınca alıp yemeleri çok hoşuma gidiyor. Takip ettiğim 2 site var, birinin android için uygulamasını da indirdim hatta, diğerinin de her yeni tarifte maili geliyor. Yaşasın erişim içi hayat, hoşçakalın kitaplar :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SİTELERİDE PAYLAŞSAYDINIZ DAHA GÜZEL OLMAZMIYDI