24 Şubat 2013 Pazar

İşkence bitti

Evet bitti nihayet. Geçen hafta başında alt katımızdaki kiralık yazısı kalktı önce, dün de taşındılar, sanki bu bir mucize. Genç bir çiftmiş ve galiba çocukları da varmış duyduğumuza göre, nasıl mutluyum anlatamam. Nihayet gönlüme göre bir kiracı geldi sanıyorum (şimdilik tabii ki). Dün eşyaları getirdiler, gece kalmadılar galiba ama olsun, bu bile yeter, ev şimdiden daha sıcak gelmeye başladı bana (plasebo etkisi olsa gerek). Herhalde bu sabah erkenden gelip yerleştirmeye ve evlerinde kalmaya başlarlar. Biz de böylece biraz daha ısınırız.

Yalnız bir kek falan yapıp hoşgeldiniz demeli ve bizim yavrulardan bahsedip peşin peşin özür dilemeli kendilerinden. Ya da daha iyisi yavrularla gidip hoşgeldiniz demeli ki kendi gözleriyle görsünler.

Oley be, mutluluk bu olsa gerek :)

5 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Malesef bu sorunu bizde yaşıyoruz.Evde çocuk olunca işler değişiyor.Üşütmesin diye evi aynı ısıda tutmak için nasıl çaba harcıyorum ki bazen ben bile üşüdüğümü hissediyorum.
Sevindim adınıza Ferulagocum hayırlı uğurlu komşular olurlar inşallah.

ferulago dedi ki...

Gerçekten de çok sinir bozucu. Yerlerde yatmayı tercih etmeseler o kadar sorun etmeyeceğim ama maalesef yataklarına yatırır yatırmaz yine yere atlıyorlar :)

Umarım iyi komşular olurlar (ya da bize tolerans gösterirler diyeyim :) )

deniz dedi ki...

Sansliniz bence. Hemen tutulmus. Sizin alt kattaki surkulasyon bayagi hizli gercekten. Umaim anlayisli insanlardir evinizde sicacik olur.

SaÇaKLı dedi ki...

kekli hoşgeldin karşılama komitesi gerçekten iyi fikir! :))

zira, cuma günü arkadaşımın evini taşırken karşı komşunun kapıyı açıp bi hoşgeldiniz bile dememesi istemsiz bir önyargı oluşturdu bizlerde...

ferulago dedi ki...

hoşgeldin diyemedik çünkü yoklar, eşyaları geri dönmüşler galiba, Ankara'dan geliyorlarmış meğerse. Bu hafta da soğuk olacak anlaşılan, neyse ki havalar ısınıyor :)