3 Ocak 2013 Perşembe

Boşa para verdik galiba

Bebeklerim hala tam bir gece uykusunu yataklarında tamamlayamıyorlar. Gündüzleri sorun yok, gayet güzel yatakta uyuyorlar (Aman gündüz uykusunda ne var, 1 saat uyku işte, yere düşecek vakit bulamıyorlardır dediniz galiba, duyar gibiyim, hayır işte, benimkiler ne hikmetse 3-3.5 saat uyuyorlar, hatta gece biraz fazla uyandıysa oğlum 4 saati deviriyor). Gündüz efendi efendi yatakta uyuyan bebeklerim geceleri yerlerde debelene debelene, döne döne bir hal oluyorlar. Bazen onların yanında yerde yatıyorum, o zaman seyretmesi pek zevkli oluyor. Oğlumun gece yere düşmesi biraz azaldı sanki, aynı performansı kızımdan da bekliyorum. Battaniyeyi, yorganı yatağın yanına sıkıştırıp çocukları bir kozada uyurmuş gibi sarmayı da denedim ama olmuyor, kızım açık olan taraftan hop diye çıkıp yine kendini yerlere atıyor. Neyse, herşeyin zamanı var, bunu da kendiliklerinden halledecekler. Kocam en sonunda "biz yatakları boşuna aldık galiba" dedi, haklı adam, yer yatağı yapsak daha iyiymiş. Alın kendi gözlerinizle görün :)

(Her annenin yaptığı gibi nazar değdirdim bebeklerime. Oğlum daha az düşüyor dememe kalmadı az önce yavrumu yine yerlerde buldum)





6 yorum:

ayca dedi ki...

Bİ KORKULUK GİBİ BİŞEY TAKSAN BAŞLARINI KOYDUKLARI TARAFTAN YARIYA KADAR.? YATAĞI ALDIĞIN YERDEN VEYA HERHANGİ BİR MOBİLYACIDAN EDİNEBİLİRSİN.

Unknown dedi ki...

Merhabalar, çilek mobilyada,ikeada yatak kenarına takılan kenarlıklar var incelediniz mi? Biz ikeadan aldık ve çok memnumum ama çilektekilerde çok güzeldi bizim yatağa olmadı bi bakın isterseniz

Sessizce dedi ki...

ha haaa :) biz aylardır yer yatağındayız bundan sebep :)

ferulago dedi ki...

ayca ve GÜLŞAH TEVETOĞLU; aslında yatağın kendi parmaklığı var, hatta yarım olarak da ayarlanabiliyor ancak oğlum tepesine tırmanmaya başlayınca tepeüstü düşer korkusuyla aylar önce kaldırdık. Geceleri yarım koysam diye düşündüm, o zaman da şu sorun çıktı. Koltuklardan falan bam diye yere atlamaya başladılar. Dizüstü düşüp kikir kikir gülüyorlar bir de. Biri yapınca hemen diğeri de yapıyor, o yüzden uyanır da üzerine çıkıp yere atlamaya kalkar diye böyle de yapamıyorum

Sessizce; nolacak bizim bu halimiz :)

deniz dedi ki...

Bende kızııma artık bir oda yapayım demiştim.Yatagını da böyle açmıştım.Her gecedüştü.Uyanmasa da ben tedirginlikten uyuyamıyordum. Birde bizimki alttaki yatağa düşmekle kalmiyor.Oyle deliyatıyorki.Halının üztüne odanın ortasına kadar döne döne geliyordu.Sonuç olarak bunu seneye erteledim.Belki bende yer yatağı yaparım.

ferulago dedi ki...

denizciğim, fotolar seni yanıltmasın bizimkiler de fıldır fıldır odanın her köşesini dolaşıyorlar neredeyse. Yazın çok önemli değil diyordum çünkü sıcaktan bunalıp özellikle nispeten serin parkelerin üzerinde yatmak istiyorlardı ama kışın olmuyor tabii. İlk önce düşünce ağlayarak uyanıyorlardı, şimdi düştükleri yerde mışıl mışıl uykuya devam ediyorlar, zamanla yatakta yatmaya da alışacaklar umarım :)