2 Mayıs 2012 Çarşamba

Yine gecikmeli Pazartesi şarkısı - 14

Bu aralar yine başımı kaşıyacak vaktim yok. Şu dönem bitse öyle rahatlayacağım ki. Yapmam gereken ama birini yetiştirneye çalışırken diğerlerini geciktirdiğim sayısız işim var maalesef. Neyse az kaldı,

Bu aralar geceleri de yavrularım düşmesin diye nöbette olduğumdan uyku düzenim iyice kötüledi. Kocam bazen birşey söylediğinde ve ben yanlış anladığımda nasıl yanlış anladığımı anlayamayıp sinirleniyor, sanki onu dinlemiyor gibi görünüyorum hatta, ama dinlediğim halde unutuyorum, duyduklarıma farklı yönden bakıyorum, kafa bu aralar 1500. Dönem bitince eski haline döneceğim inşallah.

Pazartesi şarkısı bu nedenlerle gecikti yine. Bugünkü şarkımız Scissor Sisters'dan - I don't feel like dancing.
 (BeeGees dinledikten sonra "bu sesini incecik yapıp şarkı söyleyen adamlarda ne buluyorlar ki" demiştim, birşey bulunuyormuş demek ki. Pardon BeeGees :)    ) 


Hiç yorum yok: