21 Mart 2012 Çarşamba

Hızlı tren maceraları

Nihayet karın yağmadığı bir Çarşamba sabahı, "9'daki derse geç kalmayacağım oh be" diyerek 6:45 trenine bindim. Yolda gayet güzel giderken bir anons yapıldı: "4. vagondaki acil bir hasta için sağlık personeli aranmaktadır". Birkaç kişi gitti, ne olduğunu anlamadık. Gidenler bir süre sonra yerlerine dönünce "herhalde hasta biraz toparladı, Polatlı'ya da yakınız, ambulans çağırırlar bir an önce hastaneye götürürler" diye düşünmüştüm. Polatlı'ya geldik, birkaç kişi indi, hostesler, kaptanlar, telefonla konuşup duran bir görevli de indi, güvenlik koşturdu geldi ama ambulanstan eser yok.Küçücük Polatlı'da ambulans gelmesi ne kadar sürebilir ki? Ama ambulans Ankara'dan geliyorsa o zaman başka tabii. Gerçi bu durumda da trenle Ankara'ya daha hızlı giderdik. Neyse, biraz bekledikten sonra "trende hastamız olduğudan ambulans bekliyoruz" anonsunu yaptılar. 15 dakikadan fazla bekledikten sonra herkes tekrar bindi ve hareket ettik.

Bu arada otobüsün durduğu her yerde aşağı atlayıp sigara içenleri görmüştüm ama aynı şeyi trende yapanları ilk defa görüyorum Sigara tiryakilerimiz ziyadesiyle memnun oldu herhalde bu durumdan, bir sürü insan inip püfür püfür sigara içti. Ciğerleri 1.5 saat rahat edecekti ama olmadı, yazık.

Hasta için üzüldüm ama düşünmeden de edemiyorum: Her çarşamba derse yetişebilecek miyim stresini bir şekilde yaşıyorum nedense, bakalım haftaya ne çıkacak :P

2 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende bırakıcam bu sigarayı Ferulagocum.
Kapalı alanlardaki yasağı özellikle çocuklar için destekliyorum.

ferulago dedi ki...

İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ, maalesef bazı kapalı alanlarda içenleri görüyorum. Kural koymak yetmiyor, etkili denetimler yapılması şart. Bırakırsan süper olur, umarım yeterince istersin