14 Mart 2012 Çarşamba

Çarşamba Çarşamba bu ne şarkısı?

Dün çok kötüydüm yemekten sonra bebekleri babalarına ve anneannelerine bırakıp ilaç içip uyudum. Gece yaklaşık 2 saat kadar azı dişi çıkardığı için mızmızlanan, mama yemeyen ve sallamayı bıraktığım an gözünü açıp yaygara koparan kızımla ilgilendim, tipi şeklinde yağan kara sövüp durdum, kızım nihayet uyuyunca biraz yatıp 6:45 trenine yetişmek üzere 5'te tekrar kalktım. Trende uyuyup biraz güç toplayıp gözlerim kapanarak derse girdim. Dersten sonra gece perişan olmamışım gibi bir enerji patlaması yaşayarak lab.a girip deney kurdum, en son hamileyken girdiğim ve yokluğumda tanınmayacak hale gelen lab.ı düzenlemeye başladım. Bir süre daha devam edecek ama çalışma planımı yaptım bile. Sonra trene bindim ve ne zamandır ilk defa uyumayarak makale inceledim. İşte bu şarkı da bu esnada enerjime enerji kattı. Darısı yarına ve sonrasına inşallah         

Audioslave - Be yourself

Hiç yorum yok: