18 Şubat 2012 Cumartesi

Ay ben bu bloggera bayılıyorum

Blogger'ın popüler yazıları gösteren uygulamasına bayılıyorum. Daha önce de kullanıyordum ama ayarları değiştirince daha hoşuma gitmeye başladı. Öncesinde aylık olarak ayarlamştım galiba, şimdi haftalık olarak ayarladım. Böylece hangi yazım daha çok okunuyor takip edebiliyorum. (Umarım düzgün çalşıyordur da ben kendimi avutmuyorumdur). Arada eski yazılarım da ilk beşe girdi mi çok mutlu oluyorum, hatta açıp ben de okuyorum o zaman ne yazmışım diye. Bir ara tüm yazılarımı en baştan okumalıyım, bakalım o zamanlar neden düşünmüşüm, neler hissetmişim.

Bu arada hepinize çok teşekkür ederim :)

4 yorum:

özii dedi ki...

Ben bazen eski yazılarımı okuduğumda bunu "ben mii ? " yazmışım diye düşünüyorum. Gerçekten öyle farklı ruh halleri içerisinde birşeyler yazdığımız oluyor ki. Çoğuna wayy bee dediğimiz oluyor.

ferulago dedi ki...

öziiciğim, ben de aynen başkasının blogunu okur gibi oluyorum :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Güzel bir eklenti,değişik versiyonlarda bende kullanıyorum.

ferulago dedi ki...

Daha kimbilir ne widgetları var, vaktim olsa da baksam :)