30 Ocak 2012 Pazartesi

Pazartesi şarkısı - 2

Geçen hafta enerji veren pazartesi şarkılarına başlamıştım hatırlarsanız. Bu hafta izinliyim, ama yine de bebeklerimle vakit geçirebilmek için enerjiye ihtiyacım var. O zaman gelsin pazartesi şarkısı.

Şarkı yine eskilerden, Erasure grubunun her zaman zevkle dinlediğim ve klibine bakarsanız kan kan dansı yapar gibi hoplayıp zıplamak istediğim bir şarkısı bu. Bakalım siz beğenecek misiniz.

Youtube'dan ekledim ancak Sony Video bazı yerlerde yayınlanmasına izin vermiyormuş, direkt youtube'dan izleyin dediler. Ben de başka bir link buldum. İsterseniz aşağıya tıklayın istemezseniz de boşverin gitsin.

Who needs love like that


2 yorum:

GeCe dedi ki...

güzel bir hafta diliyorum sana, bazı ikiz annelerinin bebeklerin bakımıyla ilgili haklı olarak zorlandıklarını okuyoruz ama senden hiç böyle bir yazı görmedim, nasıl başarıyorsun, nasıl idare ediyorsun bir ara yazsan güzel olurdu

ferulago dedi ki...

GeCeciğim, tamam canım, en kısa sürede yazacağım :)