7 Aralık 2011 Çarşamba

Geldim gidiyorum

Biliyorum çok ihmal ettim blogumu. Yoğunluğum geçmedi gitti ve işin kötüsü gelecek dönem daha da kötü olacak ama belki birşeyler oturmuş olur biraz da mucizevi şekilde zamanımı daha iyi kullanabilmeye başlarım. Kendimi affettirmek için yavrularımın fotoğraflarını koyayım bari. Geçen haftasonu ilk defa kendileri yesinler diye makarna haşladım bebeklerime. Faydalı olsun diye de sebzeli makarna seçtim. Mama sandalyesinin tepsisinden hoşlanmazlar, tekmeleyerek çıkartırlardı. Üzerinde yenecek şey olunca tekmelemediler bu sefer.

Sonuç olarak kızım önceleri bayılarak yedi. Oğlum ağzına atıp bu ne lezzetsiz şey böyle dercesine biftek ezer gibi üzerine vurmaya sonra da direkt olarak yere atmaya başladı. Oğlumu görünce kızım da bir süre sonra yere  atmaya başladı ama olsun, biraz yediler ya.




Böyle böyle olacak herhalde değil mi? :)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çoooook güzellleeeeer.ayfer

ferulago dedi ki...

ayfer, çok teşekkür ederim :)

deniz dedi ki...

benim kıızımda tepsinin üstünü her zaman temiz tutması gerekiyormuş gbi üzerine ne koysam yere atıyor. çok şekerler.