5 Kasım 2011 Cumartesi

Parti zamanı



Kurban Bayramının son günü bebeklerimin yaşgünü. Parti için hazırlanmaya başladık çoktan. Bayrama denk gelmesi pasta vs. siparişimizde aksamaya neden olur diye korkuyorduk ama korktuğumuz gibi olmadı, resimli pastamızı sorunsuz teslim alabileceğiz. Parti süslerimizin de siparişi verildi, kargo şirketi muhtemelen yarın getirecek. Bebeklerim için parti kıyafeti alayım dedim (özellikle kızım için tüllü müllü bir elbise) ama öyle uçuk fiyatlar var ki bir kez giyecekleri kıyafetlere toplamda asgari ücretin neredeyse yarısına yakın bir para vermeyi içim elvermedi, kızıma mütevazı bir elbise, oğluma kot pantalon üzerine giyebileceği V yakalı bir kazak alıp artan parayı diğer parti hazırlıklarına aktardım. Davetliler bu yıl sadece aile fertleri, biraz daha büyüyüp arkadaş edindikçe parti kitlesi de büyür herhalde ama ilkinde biz bizeyiz. 1 şeklindeki mumlarını daha bebeklerime hamileyken almıştım da herkes gümüştü bana. Ama bakın işte zaman su gibi akıp geçti, mumların yakılma zamanı geldi bile.

Parti fotoları? Daha yaz tatili ve bebeklerimin odasının fotolarını toparlayıp koyamamışken yaşgünü fotolarını elbette koyacağım demem ne kadar inandırıcı bilmiyorum ama koymaya çalışacağım.

3 yorum:

GeCe dedi ki...

size cifte bayram olacak ne guzel simdiden kutluyorum yeni yaslarini nolur fotolar da koy, kim bilir ne kadar buyuduler :)

doğum fotoğrafçısı dedi ki...

Merhaba,

Fotoğrafları çekmeyi isterim :) Doğumgünü fotoğrafları çekmeyi seviyorum sanırım...

ferulago dedi ki...

GeCeciğim gerçekten de öyle oldu bizim için. Koyacağım en kısa sürede (umarım) :)

doğum fotoğrafçısı, bu sene fotoğrafçımız babamız ama ileride neden olmasın? Çok teşekkürler :)