18 Eylül 2011 Pazar

Yine bir dönüm noktası

1 yıl önce hayatımda büyük bir değişiklik yaşamış, sizinle şu yazıda paylaşmıştım.

Şimdi yine bir dönüm noktasındayım. Bebeklerimin doğumuyla ara verdiğim iş hayatıma geri dönme zamanım geldi. YHT Abonman kartımı aldım, yarınki biletlerimi ayarladım. İçimde bebeklerimden ayrı kalacak olmanın burukluğu, emin ellerde olduklarını bilmenin rahatlığı, şimdiden büyümeye başlayan özlem ve ayrı kalacak olmanın getirdiği vicdan azabı var.

Sonu olarak biz ilk değiliz, son da olmayacağız. Bebeğini doğurup çok kısa süre sonra işe dönmek zorunda kalan annelere oranla ben bayağı uzun zaman geçirdim bebeklerimle ama anne yüreği işte, yine de daha fazlasını istiyor, buruluyor.

Bakalım bu dönüm noktası bizi nerelere götürecek?

3 yorum:

sevtap dedi ki...

Bende 1 saat ayrı kalsam özlüyorum ve hep aklım onlarda oluyor.Emin ellerde olmasını bilmek çok rahatlatıcı ama.Hakkında herşeyin hayırlısı olsun arkadaşım.Yeni iş hayatında başarılar dilerim.

deniz dedi ki...

İnş. herşey çok güzel ve kolay olur.Hiç sıkıntı yaşamazsınız.

ferulago dedi ki...

sevtapcığım, denizciğim, tüm çalışan annelere kolaylıklar diliyorum. Zor gerçekten :(