5 Mart 2011 Cumartesi

Yeni pompam geldi

Dün yeni pompam elime geçti. Parçaları çıkardım bir güzel kaynattım, kuruttum ve kullanmaya başladım. Sistem gerçekten de hastanede kullandığım cihazınki gibi. En azından motor uzaklarda bir yerde, içine süt kaçma riski yok. Hem emme hem de emme sıklığı (ayrı ayrı) ayarlanabiliyor, Sütün gelişini değişik ayarlarda denemeye çalıştım, kendim için en uygun olanı bulmaya çalıştım. Şimdilik gayet memnun olduğumu söylemeliyim. Medela'ya kıyasla çok sessiz, bu da diğer bir artısı.

Hep merak ederdim, ille çift mi sağmak gerekir diye, istenirse tekli sağım da mümkünmüş. Haydi bakalım, şimdi iş bana kalıyor, bol su içmeliyim, bebeklerim için süt üretmeliyim. :)

2 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Sütün bol olsun canım benim.
Bol sıvı senin de dediğin gibi işin sırrı bu:)
Sevgiler:)

ferulago dedi ki...

İkiz Annesi, sağolun. Su içmeyi azaltmıştım bir süreden beri. Şimdi içmeye çalışıyorum. Neyse ki içtikçe susamaya ve su içmeyi hatırlamaya başladım :)