20 Şubat 2011 Pazar

Zaman önde ben arkada

Bu aralar zaman o kadar hızlı akıyor ki, bırak yetişmeye çalışmayı, nasıl geçtiğini bile anlayamıyorum. Bir örnek vereyim. Perşembe aldığım Penguen'i ve Cuma aldığım Uykusuz'u yeni sayıları çıktığında hala okuyup bitirememiş oluyorum. Kendimi zamanın peşinden koşan ama yetişemeyip bir de üstüne üstlük soluk soluğa kalan biri gibi hissediyorum. Biraz yavaşlasa keşke.

Neyse. Yazacak şey çok ama vakit dar, kısa keseceğim. Ana kucaklarından bahsetmiştim geçenlerde. Gerçekten de kurtarıcım oldular. Bebeklerim de çok sevdiler onları. Üzerinde yatıyorlar, odadan odaya dolaşıyorlar, mama yiyorlar, harika aletler anlayacağınız. Aşağıda bebeklerimin resmini ve ne kadar rahat olduklarını görebilirsiniz.

Bu arada bebeklerimizle birlikte 3 ayı devirdik. Aslında 3 ay normalde kısa bir süre sayılabilir ama bana sanki hep birlikteymişiz gibi geliyor. Bebeklerimin olmadığı bir zaman yokmuş, hep buradalarmış gibi geliyor. Allah her isteyen versin, sağlıklı, mutlu ve huzurlu olsun bebeklerimiz.

8 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum Ferulagocum.

yaruze... dedi ki...

maşallah ne tatlılar öyle.Uzun ömürleri olsun inşallah.

Unknown dedi ki...

Maşallah çok tatlılar!
Valla ben bir tane bebekle ancak baş edebiliyorum,bütün vaktimi alıyor,Allah sana yardım etsin iki bebekle:)

ferulago dedi ki...

içimden geldiği gibi, sağol canım

yaruze, cümlemizinkinin :)

Kitap Kurduyum Ben, sana da kolay gelsin, idare ediyoruz işte :)

denizero dedi ki...

___owwww çok şekerler cidden....şimdi 3 aydan sonra çok rahatlıcaksın cicim merak etme....uykular uzuyo, iyice adapte oluyolar yeni ortamlarına, yani dünyaya :)))___

ferulago dedi ki...

denizerocuğum, geceleri rahatlamaya başladık ama oğlan sık uyanmaya başladı yine nedense. Az emiyor, o yüzden de sık acıkıp uyanıyor herhalde, o da düzelir umarım

Bilges dedi ki...

canım bunların bi de oyuncaklıları var bizim kız o kadar cok egleniyor ki ustunde kıskanıyorum :)))

ferulago dedi ki...

Bilges, bebek olmak güzel şey olmalı :)