2 Kasım 2010 Salı

Büyük gün belli oldu

Dün kontrolümüz gayet iyi geçti. Bebekler iyiymiş, plasentam idare ediyormuş. Ben bir aralar 3 Kasım'dan önce doğmayın diyordum bebeklerime. Açıkçası bu kadar gelebileceğimi pek düşünmemiştim. Çevremde ikizi olan arkadaşlarım 36. haftaya kadar ancak dayandıklarını söylemişlerdi çünkü. Herhalde fazla kilo almadığım için olsa gerek, bebeklerimin toplamda 6 kg'dan fazla olmalarına rağmen hala Migros'a kaçıp gezip gelebiliyorum. Kocam yollarda doğuracağımdan korkuyor hatta.

Konuyu dağıtmayayım. Doktorum "istersen 3 Kasım'da alayım ama benim tercihim 38. haftaya girmek olacaktır, 9 veya 10 Kasım daha uygun" dedi. Ben de durabildikleri kadar durmalarını istediğim için 9 Kasım olsun dedim. 10 Kasım'da Atatürk'ün ölüm yıldönümünde yaşgünü yapamam bebeklerime, o yüzden 9'u tercih ettim. Hatta muayeneye giderken 9 Kasım olması durumunda o tarihte de piyango bileti alıp bebeklerim için ayrı bir arşiv oluşturmaya karar vermiştim.

9 Bizim için hep önemli tarihleri barındırır oldu nedense. Kocamın yaşgünü 9 Şubat, evlilik yıldönümümüz 9 Ekim, ilk bebeğimizi kaybettiğimizi öğrendiğimiz gün 9 Nisan, bebeklerimizin ikiz olduğunu öğrendiğimiz tarih yine 9 Nisan. Şimdi de bebeklerimin doğum günü 9 Kasım olacak. Ne güzel.

Muayeneden çıkar çıkmaz hemen sonu 9 ile biten bir bilet aldım bebeklerimin biri için. Diğeri için de ayrı bir bilet aldım ki ileride "biz iki kişiyiz, neden tek bilet aldın bize" gibi bir sitemle karşılaşmayayım. (Ben olsam sitem ederdim çünkü).

Artık tarih kesinleşince herşey daha bir gerçek oluyor sanki. Hamile olmaya öyle alıştım ki sanki hep hamileymişim gibi geliyor bana. Ya da daha önce dediğim gibi bu son 10 haftadır evde olduğum için zaman daha yavaş geçiyor belki de. Ama tam bir hafta sonra bu saatlerde bebeklerim kollarımda olacak. Sağlıklı olduklarını görmek en büyük dileğim.

19 yorum:

azna dedi ki...

Allah hayırlısı ile tamamına erdirsin inşallah.. Sevgiler..

ferulago dedi ki...

azna, inşallah :)

Bilges dedi ki...

COK AZ KALDI.. benimle aynı burc olacaklar.. benim de 11 cok onemli bi yer tutar simdi icimden dedim acaba 11 subatta mı gelcek kızım.. hayırlısı ile gelsin de canım benim...ne guzel bebeklerine kavuscaksın.. allah bi avazda dogum nasip etsin canım...

Bilges dedi ki...

bu arada denizden de guzel haberler geldi ...ne guzel di mii

ferulago dedi ki...

Bilges, senin de gönlüne göre olsun herşey. 11 güzel bir tarih :)

Aklım hep Deniz'de zaten. İyi haberlerini alınca çok mutlu oldum dün gece. Artık fotoğraflarımı ekleyebilirim, o da alışveriş yapmam lazım demiş ne de olsa :)

ilkay dedi ki...

HErgün bakalım haber varmı diye okuyorum seni...
HAdi bakalım 9 kasıma ne kaldı bence bol bol dinlen. Hoş uyku depalanabilen bir şey olsa keşke bu lafım işe yarardı ama :)

Öpüyorum çok çok

ferulago dedi ki...

ilkaycığım, biz küstünüz sanmıştık valla ne yalan söyleyeyim :)

battodol dedi ki...

çok güzel haberlermiş, her şey güzel gitsin sağlıcakla doğsun ikizleriniz :)

ferulago dedi ki...

battodol, çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

ne kadar sevindim ve heyecanlandim. sorunsuz problemsiz kucagina al ikisini de Ferulagocum :)
benim icin de o gunler gelsin bi an once insallah.(zamanlica tabiki)

ferulago dedi ki...

loriciğim, sağol varol, umarım sorunsuz geçer seninki de. Glikoz yüklemesini halleedebildin mi peki?

ilkay dedi ki...

Hiii...
Küsmekmi?!?!...
Hadi bakalım al ikisini kucağına bakalım sen kiminle ne kadar haberleşebileceksin:)

Bir Yastıkta dedi ki...

amannn nasıl gececek bir hafta çok hecanlıı allah sağlıkla kıcağına almayı nasip etsin inşallah GeCe

ferulago dedi ki...

GeCe, sağol canım :)

ferulago dedi ki...

İlkay, ne bileyim, herkesin yorumlarına cevao yazıp bana aylarca birşey yazmayınca herhalde küsler bize dedik. Öyle olmadığına sevindim :)

lale kunt dedi ki...

sağlıkla al bebeklerini kucağına canım :)

ferulago dedi ki...

sağol uyuzcuğum, çok az yazıyorsun, siteni açtıktan sonra çoğalır umarım :)

nora dedi ki...

Ayyyy resmen heyecan yaptim yahu !!!

Ferulagocum, doğuma gunler kala, blogunun şifresini bir yakinina ver de, habersiz kalmayalim buralarda !!!

Ahh yakin olsam bu cici ailenin bu mucizevi gununun fotolarini çekmeye gelirdim ! Doğum fotografçiliğina pek ilgim olmasa da, bir senin bir de Lori'ciğimin o anlarini yakalamak isterdim doğrusu...

Ayy neyse, oturdum kendimden bahsediyorum burda !!!

Sağlikli, sihhatli, en kolayindan bir doğum diliyorum...

Bebişler de omur boyu hep iyi insanlarla, guzel şeylerle karşilaşsinlar inşallah...

♥♥♥♥♥♥♥♥

-yine bozuk klavyedeyim, abidik gubidik yazdim, kusura bakma lutfen-



♥♥♥♥♥♥♥♥

ferulago dedi ki...

noracığım,çok sağol,keşke yakın olsaydık, ben de çok memnun olurdum fotoğraflarımızı çekmenden ama hastane buna bile izin vermez gibi geliyor bana. Kocam bilgi verecek, merak etme.İyi dilerklerin için ayrıca teşekür ederim :)