22 Ekim 2010 Cuma

Deniz (affına sığınarak yazıyorum, belki daha çok kişiye ve iyi dileğe ulaşırız)

Aslında bloguma yazı yazmak için girip öncesinde takip ettiğim blog arkadaşlarım neler yazmış diye bakındığımda kafamda bambaşka şeyler vardı, böyle bir haber almayı beklemiyordum. Özellikle yorumlarda bol bol yazıştığımız, benden yaklaşık 10 hafta kadar sonra doğum yapacak olan Deniz arkadaşım 4 gün önce 27 haftalıkken erken doğum yapmış. Çok şaşırdım ve üzüldüm ama minik kızının yaşam mücadelesinden galip çıkacağına tüm kalbimle inanıyorum.Yazısı için linke tıklayabilirsiniz. Siz de dualarınızı esirgemeyin olur mu?

4 yorum:

Bilges dedi ki...

HARİKASIN SEN

ferulago dedi ki...

Estağfurullah, keşke elimden başka birşey gelse

Adsız dedi ki...

ay bunu okumak bana moral olarak hic ama hic iyi gelmedi :( keske okumasaydim, korkularim artti.
bu arada 27 - 28 hafta arasi dogan bir bebek biliyorum 3 yasinda ve cin gibi.

ferulago dedi ki...

loriciğim, korkma, sonuç olarak bir bebek doğacaksa eğer hiçbir şey buna engel olamaz. Bunu düşünerek içini ferah tutmaya çalış çünkü yapabileceğimiz başka bir şey yok. Dua edelim Deniz ve kızı için, onlar da bu mutluluk hikayelerinden biri olsunlar