7 Haziran 2010 Pazartesi

Sonbahar?

Sabah fakülteye geldiğimde yerdeki at kestanesi (Aesculus hippocastanum) yapraklarını görünce bir an şaşırdım. Neyse ki yapraklar yeşildi de "sonbahar mı geliyor noluyor, bugün ayın kaçı, hangi aydayız, yaza ne oldu" diye düşünmekten kurtuldum. Meğer dün Eskişehir'de sağnak yağmur şeklinde olan yağış burada feci büyüklükte dolu şeklindeymiş ve maalesef ağaçları ve meyveleri perişan etmiş. O kocaman 7 foliollü yaprakları bile düşürdüyse artık ne kadar büyük olduğunu siz düşünün.

Havalar feci halde garipleşti. Sıcacık bir havada açık ayakkabılarla evime giden ben dönüşte hırka ve neyse ki evde bırakmış olduğum spor ayakkabılarla döndüm (Bağcıkları bağlamak zorlaşmaya başladı ama yine de hayatımı kurtardılar). Cumartesi mis gibi havada silinen camların bütün bir hafta sürecek gök gürültülü sağnak yağışta ne hale geleceğini düşünmek istemiyorum. Ama herhalde önceki haline göre çok daha temiz olacaktır.

Hamile olduğum ve bebeklerin ikiz olduğu haberi fakülteye yayılmaya başlamış. Önlük, hırka vs. giyerek kapatıyordum önceleri. Ama 3. aydan sonra bebekler büyümeye başlayınca önlük falan da kar etmez oldu. Sürekli tebrik kabul ediyorum. Duymayanlar da beni görünce anlıyorlar artık. Bir yerde ikiz gebelikteki 6. aylık karın tek gebelikteki 9 aya denk gelir diye birşey okumuştum. Bakalım daha ne kadar büyüyeceğiz :)

Hiç yorum yok: