23 Haziran 2010 Çarşamba

Salaş bir hamileyim galiba

Öncelikle 2 günlük kusmama işinden bahsedeyim. Galiba biraz erken konuşmuşum, bu sabah aynen devam. Henüz o kadar özlememiştim ama olsun :)

Dün biraz erken çıkıp Ankamall'e gideyim, kendime etek bakayım dedim. LCW'nin hamile reyonunun çok ucuz olduğundan bahsetmişti bir arkadaşım daha önce, ben de gidip kocamın nefret ettiği bir kot bir de siyah kumaş pantalon almıştım. Aldığımda cuk oturan pantalonlar zamanla bollaştı. İçini doldurum nasıl olsa diyorum ama yine de kocamın nefret etmesine engel olamıyorum. Pantalonları alırken kot etek de görmüştüm ama daha erken, sonra alırım diye almamıştım. Keşke alsaymışım, artık bulamıyorum. 2-3 tane LCW dolaşmama rağmen yok. Zaten hamile reyonu dedikleri de en fazla 1 askı dolusu tişört, gömlek, pantalon falan. Ben de bir sürü şey olacak da aralarından seçim yapamayacağım diye düşünmüştüm.

Şimdiye kadar bol tişörtlerle, gömleklerle idare ettim ama artık bebekler biz buradayız demeye başladı. Esprili hamile tişörtlerine bakıyorum ama alamıyorum nedense. 38 yaşında olmasam, biraz daha genç olsam alırdım.

Hamile kıyafetlerine dünya kadar para vermek de istemiyorum açıkçası, yoksa hamile butikleri yok mu? Var elbet, internetten bile bir sürü giysi almak mümkün ama yaklaşık 5 ay, sonrasında belki 1-2 ay daha giyebileceğim şeylere en az 100 TL vermek istemiyorum. O parayı bebeklerime harcarım.

Neyse ki işim aşırı şık olmamı gerektirmiyor. Sosyete dilberi de değilim, şık şıkırdım gezmeme gerek yok. Çekiyorum altıma kot pantalonumu, öyle geliyorum fakülteye. Geçen sene anneme 4 tane viskon bluz diktirmiştim ama giyme fırsatım olmamıştı. Onları giymeye başladım şimdi. Belden büzgülü, yarım kollu ya da kolsuz 4 tane şık bluzum var. Kotumun salaşlığını bir nebze olsun gideriyorlar sanıyorum. Sonuç olarak salaş bir hamileyim, şikayetim de yok.

Dün sadece ihtiyaçlarım olan çamaşırları aldım. Vitrinlerden geçerken eskiden ya vitrindeki ürünlere ya da aynadaki yansımama bakıp ince miyim, şişman mıyım, saçım iyi görünüyor mu diye kendimi eleştirirdim. Şimdi sadece göbeğime bakıyorum. Çantayla kapatabileceğim büyüklüğü de aştı artık, gözlerim hep vitrinlerde, aynalarda; camdaki yansımalarıma gülümsüyorum.

Bebeklerime de muhtelif bodyler aldım. 0-1 ay, 2-3 ay, 3-6 ay. Kısa kollu, uzun kollu, kolsuz. Pembe-mavi kalıplarına sokmak istemiyorum yavrularımı ama diğer renklerde pek az şey var maalesef. İster istemez mavi ve pembe giyecekler bir miktar.

Dün eve yorgun ama mutlu bir şişgöbek olarak döndüm anlayacağınız. Çok şık değilim ama mutluyum ya, gerisi önemli değil :)

9 yorum:

gezicini dedi ki...

merhaba,
hamilelik kıyafetleri konusunda iki yer önerim olacak Ankara'da:
* C&A hamile giyim. fiyat iyi, çeşit çok. çok güzel kıyafetler var.
* Yeşim tekstil. çeşit az ama çok uygun fiyatlı.
tekrar hayırlı olsun.
sevgiler
gorki

ferulago dedi ki...

gezicini, C&A'ya da gitmiş ama uygun bir şey bulamamıştım. Tekrar bakayim ama aklımda olsun. Yeşim mağazaları dün sabah gözüme çarptı, evime çok yakın bir tane var ama aklımdan çıkmış, hatırlatma için çok teşekkür ederim. Bu akşam bakayım :)

deniz dedi ki...

ferulago, ben tabii hala kendi kıyafetlerimi giyebiliyorum.Ama geçen haftasonu İstanbuldayken LCW'ya hamile reyonuna bir bakayım demiştim. Pantalonlar falan hiç hoşuma gitmedi. Ben karnım çıktığında sanırım pantolon değilde elbise giyeceğim. Zaten geçen sene moda olan ve her giydiğimde hamile misin dedirten birkaç göğüsten büzmeli elbisem var.onlara bir kaç kışlıkta eklersem idare ederim heralde.

ferulago dedi ki...

deniz, yazın elbise en güzeli ama havalar serinken pantolon giymek güzel oluyordu. Çok güzel pantolonlar da var piyasada, LCW'dekiler seni yanitlmasın. An bir de kapri gibi birşey yapsalardı. 2 elbisemin belini daralttırmıştım zamanında, onları bir elden geçireyim :)

^zeynep^ dedi ki...

yüzündeki gülümsemen hiç eksik olmasin canim:)

Unknown dedi ki...

ben de 36 yaşında bir bebek doğurdum..espirili tshirtler için bende senin gibi düşünmüştüm. ama bence hata.. sonra aklın kalmasın. al ve bol bol giy , bence..

ferulago dedi ki...

Esra, olmazsa evde giyeyim :)

Adsız dedi ki...

Isin dolayisiyla serbest kiyafet giyme sansinin olmasi ne guzel oluyor degil mi? Ben de senin gibi universitdeyim ve hamilelik doneminde bu serbest giyinebilmek olayi cok harikaydi :)

Esprili tisortleri ben de son ayima kadar almadim. Bircok kiside hamileliginin ilk gununden bunlari giydiklerini gordukce pek de hosuma gitmiyordu. Son ayimda ooyle bakinirken, pisman olmayayim giymedim diye, aklimda kalmasin dedim ve aldim bir tane, giydim birkac kez :) Yalnizca hayatinin bir doneminde giyeceksin o tisortleri, evde de olsa bikackez giy bence de.

Yeni anne olarak bir de deneyimimi yazayim :) Bebek bodyleri icin ilk tercihin chicco olabilir. Mothercare ve C&A dakiler de var bizde ama bogaz kisimlari oyle bolki hic sevemedik, cok aciliyor. Chiccolar harika ama.

AslihanK.

ferulago dedi ki...

AslıhanK, chicco ve mothercare'e baktım dün ama nedense küçük beden pek birşey göremedim. Belki de yorulduğum içindir. Aklımda olsun, ilk fırsatta chicco. Teşekkürler :)