21 Haziran 2010 Pazartesi

Diyet haberlerine dönüş

Hayır, diyete başlamadım tekrar. Sadece bir haberim var sizlere. Diyet hikayelerimden ve diyetisyenimin ne kadar iyi bir insan ve diyetisyen olduğundan bahsetmiştim sizlere daha önce. İsteyen diyet başlıklı yazılara göz atabilir. Vaktim yok diyenlere kısaca özetleyeyim. Evlendikten sonra 10-15'e yakın kilo almıştım. Kendi başıma vermeyi beceremeyince, kocamın da desteklemesiyle diyetisyen yardımı almaya karar vermiştim. O aralar kadın doğum uzmanım Güven Hastanesi'nde olduğu için orayı arayıp bir randevu almıştım. Banu Hanım'ı (Banu Topalakçı) tesadüfen bulmuştum, bana Allah gönderdi de denebilir. Orada çalışan 3 tane diyetisyen vardı ve telefonun ucundaki görevli bana Banu Hanım için randevu vermişti. İyi ki de öyle yapmış, o görevlinin alnından öpmem lazım.

Banu Hanım'a ilk görüşte ısındım. Bilirsiniz, sağlıkla ilgili her türlü konuda doktorunuza güvenmeniz çok önemli. Burada da aynı şey sözkonusu. Siz diyetisyeninizi seveceksiniz, ona güveneceksiniz ki başarılı sonuç alabilin. Zaman içinde benim için diyetisyenden fazlası oldu. Sorunlarımı anlattım ona, sabırla dinledi beni. Yüzünden gülümsemesi hiç eksik olmadı. O kadar çok anlattım ki onu kocama, kocam da tanışmak istedi. "Ne gereği var" demedi, bize vakit ayırdı, o tatlı gülümsemesiyle hayatımızı aydınlattı. Sayesinde net 10 kg verdim, ama çoğu yağdan gittiği için 15 kg'a denk geldi. Bu arada ortak bir arkadaşımız olduğu da ortaya çıktı. Meğer o da daha önce Banu Hanım'a gitmiş ve çok memnun kalmış. "İşini çok iyi bilen bir diyetisyendir, aynı zamanda Güven Hastanesi'nin yeme içme müdürü, çok başarılı bir kadın" demişti. Zaman içinde ne kadar başarılı olduğuna ben de şahit oldum zaten. Bir arkadaşım da benimle birlikte gelmeye başladı, o da aynı şekilde çok güzel kilo verdi ve aşırı derecede memnun kaldı.

Bugün Banu Hanım'ın hastaneden ayrıldığını öğrendim. Bazı sıkıntıları vardı ama geçer diye ummuştum, meğer geçmemiş ve o da istifa etmiş. Güven'in kaybıdır, bir daha da oraya gitmem ben. Kendi yerini açmış Banu Hanım. Ankara'da olup da anlayışlı, güleryüzlü ve işinin ehli bir diyetisyen arayan varsa diye adresini (kendisinden izin alarak) yazıyorum.

Uzm. Dyt. Banu Topalakçı
İdeal Beslenme Eğitim ve Danışmanlık
Çevre Sokak (Cinnah'ın sol paraleli)
5/1
Çankaya/ANKARA
0312 4666130

Hastaneye ziyarete gidip bir kahvesini içecektim, hamile kalınca sade süte çevirmiştik ama bir türlü gidememiştim. Şimdi ilk fırsatta ziyaretine gidip şahsen de hayırlı olsun diyeceğim.

Ah Güven, sen de salaklığına doyma ne diyeyim.

Hiç yorum yok: