1 Nisan 2010 Perşembe

Baydı beni

Nedense bu aralar internet de baydı beni. Birşey yapmak istemiyorum diyordum ya, buna internet de dahil oldu. Daha doğrusu Facebook'a artık bakasım yok, Farmville'de ise ulaşılabilecek son seviyeye gelince ilgimi kaybetmeye başladım, artık sıkılıyorum. Facebook haberleşmek, kim ne yapmış görmek için güzel ama o kadar dandik ve gereksiz uygulamalar var ki gıcık olmaya başladım artık. Bilmemkimin sevdiği kişinin adının ikinci harfinin ne oldugu hakkında bir yüzdeyi, Kastamonu'nun en sevilen ilçelerinin sıralanışını, kimin kimi takip ettiğini görmek istemiyorum. Bilgi güzel şey ama gereksizi bayıyor. O uygulamayı bloke et, bu kişinin şu bildirimlerini engelle derken içim iyice sıkıldı. Bu dönem geçecek umarım. Ama hiç değişmeyecek birşey var. O da sosyal ağlara bağlanabilen telefon reklamlarını gördüğümde midemde oluşan bulanma hissi. Her dakika Facebook'ta, Twitter'da neden olmak ister ki bir insan? Eğer genç olmanın göstergesiyse bu galiba ben gerçekten yaşlandım.

Bir ara N97'nin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyordum. Hatta bu konuda bir yazı bile yazmıştım. Ama telefon piyasaya çıkınca ilgimi kaybetmiştim. İyiki de öyle olmuş. Elimdeki telefon (N73) istediğim herşeye sahip. Radyosu var, music player, video player, kamerası var, internete de girip maillerime bakıp dosya indirebiliyorum. Daha ne isteyeyim. Bir de cep telefonundan facebook'a bağlanmak mı? Nolur eksik olsun.

Hiç yorum yok: