7 Ocak 2010 Perşembe

Yine haberler, hep haberler

Sabah yine yollardayım, bir yandan da gazete okuyorum, gözüme şöyle bir haber çarptı. Kadının birinin saçına yolda yürürken evlerden birinden atılan bir sigara izmariti düşmüş, etraftaki esnaf montlarla söndürmeye çalışmış, sonra da kafasına su boşaltmışlar. Kadın canının yandığına mı yansın yoksa bu soğukta buz gibi soğuk suyu kafasına yediğine mi. Öyle çok öküz var ki bu memlekette. Geçen cuma akşamı Tandoğan'dan tren garına doğru yürüyordum. Bavulum biraz ağır olduğu için Tandoğan alt geçidinden geçmeyeyim, bir sürü merdiven var, düz ayak yoldan gideyim demiştim. Tren raylarının geçtiği bir üst geçit vardır, onun altından yürürken soldan geçen arabalardaki öküzün birisi izmarit fırlattı, tam önüme düştü. Biraz hızlı yürüsem ya da ao hödük fren yapsa belki de aynen üstüme gelecekti o yanan izmarit. Artık paltomu mu yakardı, yüzüme mi gelirdi bilemem. Arabasında sigara içen ama küllüğünü kirletmeye kıyamayan bir sürü öküz var memlekette. (Araba küllüğünü sokağa boşaltan öküzlerden bahsetmiştim daha önce, onlar apayrı bir fenomen zaten). O zavallı kadın benim kadar şanslı olamamış, yanmış güzelim saçları ve kafa derisi. Etrafta bu kadar öküz varken yaşamamız mucize valla.

2 yorum:

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

ayakkabısı içine giren taşı çıkarmak için elektrik direğinden destek alıp ayağını sallayan adamı elektrik çarpıyor diyerek, direkten uzaklaştırmak için kürekle kafasına vurulan bir memelektte yaşıyoruz. hepimiz yardım severiz.

ferulago dedi ki...

sürüden ayrılan koyun, bu da var doğru :)