28 Ocak 2010 Perşembe

Oldu mu şimdi?

Oldu mu ama saygıdeğer meteoroloji yetkilileri? Hani kar gidiyor yağmur geliyordu? O zaman dün akşamdan beri yağan ve her yeri kaplayan bu beyaz şey neyin nesi? Ben mi yanlış görüyorum yoksa? Akşam kocam dışarı bak diye mesaj attı. Adam temiz kalpli, malum oldu derken meğerse Galatasaray-Ankaragücü maçında görmüş kar yağdığını. Ben çarşamba akşamı klasik Ghost Whisper ağlamamı yaşıyorken maça bakmamıştım. O yüzden balkona çıkıp dışarıyı görünce şaştım kaldım. Yerler tutmuş, arabaların üstü örtülmüş, heryer bembeyaz.

Oldu mu ama şimdi? Bugün kocam gelecek Ankara'ya, planlarımız vardı, oraya buraya gidecektik. Soğuk neyse ama kar+soğuk=buzlanma planlarımızı oldukça bozacak. Biz işlerimizi halledip, gezip tozup evimize gittikten sonra yağsaydın olmaz mıydı?

Hiç yorum yok: