9 Ekim 2009 Cuma

9 Ekim 2004

Hayatımdaki en önemli günlerden biri bu, evlendiğimiz gün. Daha önemli bir tarih de var aslında, o da kocamla tanıştığım gün. Şimdilik sıralama bu, umarım kısa sürede bu kronolojik sıralamaya yeni ve çok daha anlamlı tarihler de ekleyebiliriz.



Eskişehir'de evlendik biz. Orduevi'nde kaldığım son günde, kuaföre götürülmek üzere müstakbel kocamı Orduevi'nin karşısındaki caddede beklerken köşede bir piyango biletçisi görmüş ve bu bileti almıştım o günün hatırası olması için. Sonra da bu geleneği sürdürerek her yıldönümümüzde bir bilet almaya devam ettim. İleride çocuklarımıza gösterebileceğimiz minik bir koleksiyonumuz olsun istedim. Tarihin piyango çekilişlerinin olduğu tarihlerden birine denk gelmesi de büyük şans tabii ki.

İşte bu bilet evliliğimizin ilk gününün simgesi ve umarım gerisi daha uzun yıllar boyunca gelecek olan diğer biletlerin de ilki.

Ne mi çıktı bu bilete? Son 2 rakam. Tabii ki ikramiyeyi almak için biletimden vazgeçmedim (büyük ikramiye olsaydı fotokopisini alır bileti verirdim gerçi). Zaten en büyük ikramiyeyi almışım o gün, son 2 numara olmasa da olurdu.

:)

8 yorum:

gülin dedi ki...

Nice mutlu seneleri artan sayılarla kutlarsınız umarım :)

^zeynep^ dedi ki...

Ne güzel bir ani bu! Allah askinizi, sevginizi daim etsin! Nice mutlu yillara. En güzel ikramiye gerçekten de mutluluk!

ferulago dedi ki...

gülin, çok teşekkür ederim :)

Zeynep A. Hepimizinki daim olsun. Çok doğru demişsin, mutlu bir evlilik, huzurlu bir yuva, istediğin, sevdiğin kişiyle birlikte olabilmek büyük mutluluk. Bir de sağlık oldu mu oh ne ala :)

GeCe dedi ki...

bilet fikri çok güzel düşünülmüş 2 rakama da çıkmış olması ne hoş bir tesadüf siz de 2 oldunuz

nice güzel beraber sağlıklı huzurlu yıllar sizin olsun
veee ilerde inşallah bilet son üç rakama çıkar :))

ferulago dedi ki...

GeCe, hiç bu şekilde düşünmemiştim. Siz fizikçiler bambaşka şekilde bakıyorsunuz olaylara, bir kez daha takdir ettim hepinizi. :) O zaman bu yılki biletime umarım son 3 veya 4 rakam çıkar :) Çok teşekkür ederim iy idileklerin için.

Syhn dedi ki...

nice mutlu senere inşallah!!
böyle aşkı bitmeyen çiftler insana umut veriyor. maşallah diyelim!

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

anne tarafımda aile geleneği gibidir.Astb.orduevinin karşısındaki gazinoda düğün yapmak:)bir an okurken aklıma geldi.
Nice nice seneler geçirirsiniz umarım...

ferulago dedi ki...

Syhn, bitirmemek insanın kendi elinde, zor birşey değil yani :) Çok teşekkür ederim

içimden geldiği gibi, tam olarak oradaydı :) Önünden her geçtiğimde ayyyy diye bakarım ama daha düğün videomuzu tam olarak seyretmedim bile :)