7 Ağustos 2009 Cuma

Karaoke akşamımız

Kocamla bugün DR'a gidip geçenlerde gördüğümüz ama almadığımız karaoke setini alalım dedik. Sette bir karaoke dvd'si ve hediyesi olan mikrofon vardı. DVD olarak sadeceTürkü ve Fasıl olduğu için önce almayalım demiştik ama sonra haydi deneyelim dedik. Türküleri pek bilmem aslında ama Fasıl da pek çekici gelmedi açıkçası. Sonuç olarak elimizde çoğunluğunu bilmediğimiz bir Türkü Kraoke DVD'si var ve melodileri uydura uydura söylüyoruz, çok da eğleniyoruz. Tavsiye ederim.

Karaoke ile Japonya'dayken tanışmıştım. Orada karaoke tam bir sektör, her yerde özel karaoke yerleri var. Bir oda kiralıyorsunuz, yiyecek içecek siparişinizi veriyorsunuz ondan sonra gelsin eğlence. Listeden ister Japonca şarkı ister İngilizce seçebiliyorsunuz. İngilizce şarkılarda ağırlık Beatles şarkılarındaydı. Biliyorsunuz Yoko Ono nedeniyle Beatles Japonya'da halen oldukça popüler. Bir sürü ABBA şarkısı da vardı. 2 kez gitmiş, ikisinde de çok eğlenmiştim. Kocam bu karaoke sevgimi bildiği için Türkü DVD'sini almamızı istedi, iyiki de istemiş, kahkahalarla güldüğümüz bir akşam geçirdik. :)


3 yorum:

nora dedi ki...

Offf ben de bayılıyorum karaokeye :D Her fırsatta da gitmeye çalışıyorum ama pek sık olduğunu söyleyemem ... Gaza gelip bi mikrofon da ben almıştım ama vista yüzünden midir, benim dandik bilgisayarım yüzünden mi ne beceremedim kendi sesimi duymayı hoparlörden ^^ sizin set dediğiniz nasıl bişi? mikrofon bilgisayara mı takılıyor?

^zeynep^ dedi ki...

ne kadar eglendiginizi tahmin edebiliyorum! keske Türkiyede de gelistirilse su sektör, ne iyi olurdu...

ferulago dedi ki...

nora, set dediğim bir dvd ve mikrofon sadece. Karaoke uyumlu bir DVD player ile birlikte kullandık biz, bilgisayarda denemedik. Umarım sorunu çözersin :)

Zepnep A., hele türküleri bilmeyince daha da eğlenceli :)