20 Ocak 2009 Salı

Ondan bundan

Öksürüğüm nihayet beni terketme hazırlıklarına başladı. Bütün akşam pek az öksürdüm. Bakalım gece yatarken neler olacak, eğer bu gece deliksiz bir uyku uyuyabilirsem iyileşmişim demektir. Aman kendinize dikkat edin, ortalarda dolanan bu hastalık bu sefer pek pis.

Obama'nın yemin törenini seyrettim. Bir internet sitesinde Legolardan yapılmış tören sahneleri görmüştüm geçenlerde, o aklıma geldi. California'da bulunan Legoland'de yemin töreni önceden canlandırılmış. Aşağıda törenden bir fotoğraf görebilirsiniz. Sahnenin tamamı için kimbilir kaç parça kullandılar. İlgilenirseniz şu adreste diğer fotoğrafları da görebilirsiniz. Ancak anladım ki ne kadar hazırlansanız, yıllarca bu amaç için çalışsanız, hitabet yeteneğiniz övülse bile heyecan faktörünü hesaba katmadan olmuyor. Yemin sırasında uzun bir cümlede durakladı, cümleyi unuttu Obama. Hatırlattılar ve gerisini teklemeden tamamladı. Daha sonraki konuşmasında ise 60 yıl önce benim gibiler lokantalara alınmıyordu gibi bir şeyler söyledi (net hatırlamıyorum). Gerçekten de nereden nereye. Bakalım ilerleyen günler Obama'lara ve dünyanın geri kalanına neler getirecek.


Yarın sabah diyetisyenimle randevum var. Bakalım neler oldu. Bu sefer de pek umudum yok ama eski bir kotuma daha girebildiğime göre herhalde çok da kötü durumda değilim. Sabaha görürüz artık.


cnbc-e dizilerinin yeni sezonları başlıyor. Yaşasın. (internetten seyretmemeye çalışıyorum da ısrarla).


Yemekteyiz yarışmasının Trabzon fragmanını seyrettim. Avrupa Yakası'ndaki Dursun'dan vardı bir tane. Haftaya çok eğlenceli olacak sanıyorum. İlla ki.

3 yorum:

özii dedi ki...

Ayy ne güzel yaa , eski kota girebilme hayali içinde daha ne kadar beklerim acaba?
Sizin adınıza sevindim .Tebrik ederim.

ferulago dedi ki...

özii, herşey mümkün :)

ferulago dedi ki...

Meğer yargıç hatalı okumuş da Obama düzeltmiş, daha sonra yemini gazetecilerin önünde tekrarlamış. Adamın günahını almışım :)