15 Ocak 2009 Perşembe

Çok geciken bir mim

Biliyorum çok gecikti ama bendeki bu unutkanlıkla yazmam bile mucize aslında. Makyaj masanızdaki kremlerdi galiba konusu. Nihayet bu sabah alelacele bir fotoğraf çekip aktarmayı bile bekleyemeden evden fırladım. Öyle acele oldu ki bazı kremlerin ne olduğu okunmuyor. Ne yapalım, onlar da kendilerini göstermek istemiyor diye düşünelim. İşte anonim kremlerim. Yüz için gündüz kremi, gece kremi, ellerim için vazgeçemedim nivea (metal kutu), arada yine yüzüme vs. sürdüğüm nivea soft krem ve yedekleri, cildim çok kuru olduğu için bilimum vücut kremi. Arkada gözüken Pringles kutusu evdekilerden gizli gizli yediğim cipslere ait değil aman ha, kendisi muhabbet kuşlarımın yem kutusu olur, endişeye mahal yok :)

2 yorum:

İkiz Babası dedi ki...

valla bu iyi oldu ne zamandır merak ediyordum ben de...

ferulago dedi ki...

Eskişehir'dekiler var daha hayatım :)