6 Ocak 2009 Salı

Kıtır yılbaşı çamına karşı

Yılbaşı gününde hazırlık yaparken Kıtır'ın kafesine de minik bir çam koymuştuk. Çam dediğim de zamanında worldcard kredi kartı harcamalarına puan karşılığında hediye verirken paketin birinin içinden çıkan minik bir çam, ucunda da bu nedenle worldcard yazıyor yoksa reklam almış değilim. Kıtır'ın kemirececeğini bildiğimiz için kocam elinde almak üzere hazır bekliyordu, ne de olsa plastik temelli şey, hayvancağız telef olmasın. Aslında bunu o gün eklemeye çalıştım ama evdeki bağlantı mı izin vermedi ne oldu anlamadım, fakülteden ekleyebiliyorum ancak. Bakalım Kıtır'ımızı sevecek misiniz.

Not: Dün sonlarda kocamın sesi duyulduğu için kaldırmak zorunda kaldım, düzeltip tekrar koyuyorum.

2 yorum:

lale kunt dedi ki...

ah ah! bizde de vardı bu kıtırdan bir zamanlar.. çok acıklı bir hikayedir, bi ara yazayım bari..

ferulago dedi ki...

Hikayeyi merakla bekliyorum. Bu arada videoyu kaldırmak zorunda kaldım, kocamın ses duyuluyormu araka planda, kaldır dedi, kesip tekrar koyacağım. :)