29 Aralık 2008 Pazartesi

Doğa olaylarına devam-2

Başlıktan ve son zamanlardaki hava durumundan herhalde sırada hangi doğa olayının olduğunu tahmin etmişsinizdir: Her yeri bembeyaz, pamuk gibi kaplayan, beyaz olduğu sürece tertemiz görünen ama erimeye başladıkça çamurlaşan, kahverengileşen, pislik gibi duran kar.

Eskişehir'de cumartesi akşam başlayan kar pazar gecesi ben yatarken hala devam ediyordu, bu sabah kalktığımda ise durmuştu. Pazar sabah erkenden fotoğrafını çektim çünkü çocuklar uyanıp dışarı çıktıklarında basılmamış tek bir yer bile kalmayacaktı biliyordum. Eviminiz önündeki çocuk parkının minik tepeleri gündüz vakti çocuklar, akşam üstü de büyükler için harika bir kayak pisti oldu. Torbasını, kızağını kapan geldi. Benim bile içim gitti aslında ama yılbaşı gecesi kayarız belki. Yukarıdaki fotoğraf klasik doğa olayları resimlerimin devamı. Diğerleri de bahsettiğim çocuk parkından. En sondaki ise kar kalınlığını gösteren fotoğraf (ki kar bundan sonra da yağmaya devam etti). Bu kadar güzel yağan karın bazı muzırlıkları da yok değil tabii. Yollar berbat herşeyden önce. Hatta arabalar geçtikçe hafif eriyenler yerler de gecenin buz gibi havasında donmuş durumda, yollar buz pisti gibi. Gelen geçen araba fazla değil. Şehirlerarası yollar açıktır mutlaka ama yine de riske atmayıp trenle gitmeye karar verdik. Bugün kocam da benimle birlikte Ankara'ya geliyor, yarın da tekrar evimize dönüyoruz. Kar çarşamba günü de yağsın da nihayet karlı bir yılbaşı geçirelim. Hepinize iyi haftalar.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Fotograflarda ki manzaradan ne tarafta oturdugunuzu anladim :)

Bu sabah Ozy'nin annesiyle konustum, o da Eskisehir'de kar oldugunu, etrafin sahane gorundugunu soyledi-icim gitti-burada ki fotolarla birlikte Eskisehir'le canli yayin baglantisi kurmus gibi hissettim kendimi:)

Iyi tatiller!

ferulago dedi ki...

Cumartesi akşam çarşıya inmiştik, makinem yanımda olsaydı oralardan da çekecektim çok güzel görünüyordu her yer :)

GeCe dedi ki...

ah ah keşke burda da (istanbul) yeni yıla karlı girsek. Bu sabah sitemdeki gibi hafif hafif yağıyordu ama :(

ferulago dedi ki...

İstanbul bu 3 gün yağmurlu-karlı görünüyor ama neresinde ne kadar yağar bilinmez, İstanbul ne de olsa, büyük şehir :)

^zeynep^ dedi ki...

Aah ah, buralarda bile daglarin tepesine cikmadan kar göremiyorsun. Küresel isinmadan midir nedendir, sehir merkezlerine bir damla kar düsmüyor.
Kar manzarasi süper oluyor ya! cok seviyorum!

ferulago dedi ki...

Zeynep A., yine yağsın yine çekeyim o zaman :)