24 Aralık 2008 Çarşamba

Diyet haberleri- Aralık sonu

Karlı bir Ankara sabahında diyetisyenimle randevum için yola koyuldum. Evimin civarında hafif hafif başlayıp sonra hızlanan kar Çankaya'ya doğru çıktıkça lapa lapa yağmaya başladı. Kafamda bere, elimde eldivenler, boynumda atkı, ayağımda sıcacık botlar tadını çıkara çıkara görüşmeme gittim. Pazar günü biraz kaçırmıştım, bir önceki günden kalan kek ve poğaçalardan yemiştim itiraf ediyorum, pazartesi de yola geç çıktığım için öğünlerim birbirine girmişti. Hemen diyetisyenime itiraf ettim bunları ve tartıya çıkıp o kaçınılmaz anı beklemeye başladım. Sonuç umduğumdan çok çok iyiydi, tam 800 g vermişim geçen haftaya göre. Çok mutlu oldum. O sevinçle Kızılay'a kadar etrafa bakınarak ve yağan karın altında anlamsızca sırıtarak yürüdüm :)

Yılbaşı için de herşeyden azar azar yeme iznini kopardım. 2009'da en azından kilo açısından harika bir başlangıç yapacağım, umarım gerisi de gelir.

3 yorum:

İLKAY dedi ki...

bravo sana harikasın:)

^zeynep^ dedi ki...

Tebrikler ferulago'cum, bu yeni yil icin gercekten süper bir baslangic. Seni taktir ediyorum!!

ferulago dedi ki...

Teşekkürler Zeynep :) Umarım 2009'da da devam ettirebilir ve koruyabilirim