9 Ekim 2008 Perşembe

Bugün benim evlilik yıldönümüm ama...

Bugün evlilik yıldönümüm. Yandaki ticker'a bakarsanız 4 yıl olduğunu görebilirsiniz. Ben de geç evlenenlerdenim. Önce doktoramın bitmesini sonra da doğru adamı bulmayı bekledim. İyiki de beklemişim. Kocam aklıma hayalime gelmeyecek şekilde karşıma çıktı ve herşey birdenbire gelişti, tanıştıktan sonraki 8. ayda evleniverdik. Daha önce de demiştim, evlilik bir şans. Bazıları bunun bir strateji oyunu olduğunu söyler ama bence öyle değil. Evlilik herşeyden önce sevgi demek, saygı demek, anlayış demek. Ortak müştereklerde buluşmak demek. Ve daha bir çok şey. Evlilik hakkında tek bir şikayetim var ki o da evlilikle ilgili değil, içinde bulunduğum durum nedeniyle evliliğimi olması gerektiği gibi yaşayamamak. Bugün evlilik yıldönümüm ama hafta içine rastlayan diğer yıldönümlerimizde olduğu gibi ben Ankara'da, kocam Eskişehir'de kutlayacağız. Kalplerimiz bir olacak ona ne şüphe ama keşke birlikte kutlayabilseydik. Nice mutlu yıllara canım kocam. Seni ilk günkü gibi değil, daha çok seviyorum.

5 yorum:

İLKAY dedi ki...

HATIRLIYORUM O GÜNÜNÜZÜ İKİNİZDE ÇOK HOŞDUNUZ. iKİNİZE DE ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUZ.

SEVGİLER
BİZ

ferulago dedi ki...

İlkaycım, taa oralardan kalkıp geldiniz ya, nasıl mutlu olmuştum anlatamam. Sağolun varolun.

^zeynep^ dedi ki...

ne kadar güzel yazmissin, duygulandirdin beni. Allah daha nice mutlu yillar göstersin insallah! kalpler bir oldukça gerisi yalan. sevgiler

Adsız dedi ki...

canımsın... ben de seni çok seviyor ve çok özlüyorum...

ferulago dedi ki...

Zeynep A. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Boylece ben de blogunuzu ziyaret etmiş oldum, hamile kıyafetlerine bayıldım. Diyetim bitince de Kuveyt pilavını deneyeceğim :)