3 Eylül 2008 Çarşamba

Kısa kısa haberler

Hala tatil ve tatil öncesini tam olarak yazamadım, utanıyorum.

Diyete başladım, kilo kaybı çok fazla değil, çok dengeli ama incelmeye başladım, çevremdekiler farkediyor, çok mutluyum :)

Okulların açılmasına az kaldı ama ben daha yazın yapmam gerekenleri tamamlayamadım hatta bazılarına başlayamadım bile. Yukarıdaki maddedeki mutluluğum fazla uzun sürmedi yani.

2 gün izin alıp eve gitmiştim, onda da bulaşık makinesi hortumundan kimbilir ne zamandır akan su yer karolarının kenarını oyarak aşağı kata inmiş meğerse. Kocam hortumu tamir etti, derzle karo kenarlarını doldurdu vs vs. Evde becerikli bir erkek olması harika birşey. Ben de çıraklık yaptım (kalfa bile değilim ne acı).

Kendime Mudo'dan bir mutfak terazisi aldım. Hem tartım işlemini yapıyor hem de hazır girilmiş 999 besinin ağırlıklarına göre kcal, karbonhidrat, yağ, lif, protein, kolesterol miktarını falan söylüyor. Hemen evdeki her besinle denemeler yapmaya başladık. Hatta ertesi gün kocamın çok sevdiği donutalardan aldık (boston krema) ve 213 kcal olduğunu görerek yutkunduk (ben yemedim zaten bu sefer feci kararlıyım). Bir de Kıtır'ı tarttık. Kıtır bizim cüce hamster (Gonzales denenlerden). Kilosu 0.44 g çıktı ama Kıtır için bir madde olmadığı için yağını vs ölçemedik :)

2 günlük izin + haftasonu=4 gün sonra sabah 5:15 otobüsüne binerek fakülteye gelip kayıtlardaki görevimi eda ettim. Hala uykum var.

2 yorum:

İLKAY dedi ki...

Bravo diyet konusuna... Bende başladım tekrar doktora gitmeye. Malum hamilelik valla alamam tekrar 21 kilo:)))
Sevindim yazmana valla alışkanlık yapmışsın bünyede bence hergün yazmalısın. Havadurumu bile olsa sen yaz kardesimmm:)))

ferulago dedi ki...

Bu sabah diyetisyenime uğradım, durumumdan memnun, hatta son 1 haftada hızlı bile vermişsin dedi :)

Teveccühünüz efendim, utandım bak şimdi.