30 Eylül 2008 Salı

İyi bayramlar

Her sene Ramazan Bayramı'nda "eski Ramazanlar şöyleydi böyleydi, akşam iftardan sonra Direklerarası'na gidilirdi, ah ah, vah vah temalı programlar, konuşmalar olurdu. Bu sene ya azaldı ya da ben denk gelmedim. İyi ki de gelmemişim. Sizi bilmem ama her sene her sene aynı şeyleri duymaya sinir oluyorum. O zamanın şartları oymuş kardeşim, şimdiki de bu. O zamanlarda televizyon, internet olsaydı sorardım ben size o bahsettiğiniz eğlenceler olur muydu. Herkes evinde oturur tv seyreder, internetten facebook'a bakardı. Bu iletişim araçları piyasada yokken tabii ki etraftan haber almak için eşe dosta uğrayacak sohbet edeceksin. Gazete okuyacaksın elbette ama günde sadece bir kez basılacak, son dakika haberlerini şimdiki gibi internetten okuyamayacaksın. Gaz lambası ışığında oturmak yerine kendini dışarı atacak, nispeten aydınlık, şen şakrak yerlerde dolaşacaksın. Ama herşeyin bir zamanı var. Bugünün şartları da bu ne yapalım. Adapte olacaksın şekerim, adapte. Bu sene belki de bu yüzden Bonuscard'ın Ramazan alışverişi reklamını çok beğendim. Hani bonus kafa dede bonus kafa torununa "Şimdiki Ramazanlar çoooook daha güzel" diyordu. Geçmişi analım, özleyelim ama fazla da abartmayalım ne dersiniz. Herkese iyi bayramlar, mutlu, huzurlu ve bol yağışlı günler dilerim...

Hiç yorum yok: