17 Eylül 2008 Çarşamba

Gıcık olduklarım

Bugün sabah ATM'den biraz para çekeyim derken anında önümdeki adama gıcık oldum. Ben de gıcık olduğum birkaç şeyi yazayım dedim:
- Bankamatikte işlem yapıp 2 saat cüzdanını, çantasını yerleştirenler. Biraz kenara çekilseniz de arkadakiler bankamatiği kullanabilse ölür müsünüz?
- Otobüste (şehirler arasında izin verilen otobüsler dahil) bağıra çağıra cep telefonuyla konuşanlar. Ben sizin gerzek konuşmanızı dinlemek zorunda mıyım?
- Yürüyen merdivenin sonuna gelince dışarı adımını atan ama orada aval aval etrafa bakmaya, dikilmeye başlayanlar. Merdiven siz inince duruyor değil mi? Arkadan gelenler sana çarpacak çekilsene be kadın/be adam.
- Kasada uyuşuk uyuşuk hareket edenler. Özellikle de para ödeme faslına geldiği halde çantasını yeni açıp cüzdanını çıkaranlar. Be kadın, aldığın şeylerin fiyatına bakmıyor musun? Ortalama bir fikrin vardır, hazırlasana paranı önceden. Parayı bırak, herkes kredi kartı kullanıyor zaten, o kartı son ana kadar cüzdanda tutmanın, hatta cüzdanı çantadan hiç çıkarmamanın anlamı ne? "Aaa, para mı ödeyecektik ne kadar ilginç" bakışı var bir de. İlk defa markete gelmiş sanki.
- Yolun en dar yerinde durup sohbet edenler, arabaların önüne mi atlayalım siz muhabbet edeceksiniz diye, çekilsenize kenara.
- Yolun solundan yürüyenler, burası Kıbrıs mı, İngiltere mi yoksa Japonya mı? Trafik soldan mı akıyor ki sen yaya olarak soldan gidiyorsun, geçsene sağa. Bay Yanlış ile Doğru Ahmet yok tabii artık, nerden bileceksiniz bunları.
- Ayağını sürüyerek yürüyenler. Bacaklar dizden hafif bükülecek, bacak biraz yukarı kaldırılacak ve ileri atılacak. Hışır hışır sürümenin anlamı ne.

Bu liste uzar gider. Yazdıkça iyice sinirlendim bu arada, burada keseyim en iyisi.

2 yorum:

İLKAY dedi ki...

şu sıralar bir liste yapsam kimse beni durduramaz. benmi asabiyim insanlarmı bir acayip anlamıyorum.
vee haklısın diyorum...

ferulago dedi ki...

Yalnız olmadığıma sevindim İlkaycım :)