18 Eylül 2008 Perşembe

Diyet haberleri

Diyette yaklasik 1 ayi devirdim (21 Ağustos'ta başlamıştım). Her kontrole gidişimde ya bu hafta hiç kilo vermemişsem diye korkuyorum ama veriyor olmalıyım çünkü kontrole giderken hep giydiğim kot bayağı bollaştı artık. Yine de korkuyorum işte. 1 aylık diyetin sonu 3 kg. Haftada 500 g ideal demiştik, ben biraz daha fazla verdim ama diyetisyenim şikayetçi değil. Son zamanlarda diyet, spor yaparken ölenlerin heberleri yüzünden annem biraz endişeli, hatta anorexia nervosa'ya tutulacagimdan bile korkuyor ama alakası yok. Diyetisyen kontrolünde yapıyorum ben bu işi, gayet güzel yiyorum da. Canım onu bunu çekmiyor neyse ki, akşam eve giderken önünden geçtiğim Ramazan pideleri bile fazla kokmuyor burnuma. Yemek istediğim tek birşey var sadece, o da Güllaç. Canımın çektiği falan yok aslında ama sadece bu 1 ayda piyasada görüldüğü için Güllaç sezonunu kaçırıyorum, derdim o. Neyse artık, seneye yerim ben de. Bu kilolardan kurtulunca herşeyi kararında yeme hakkım olacak ne de olsa, daha önce yediklerime sayayım.

Hiç yorum yok: